четвер, 20 квітня 2017 р.

Історична сага родини Фальц-Фейн

            


          Наш екскурсовод, Світлана Нікітенко, яка представляє  команду « NON STOP»  в Каланчацькому районі і є учасницею  обласного  проекту в «Долонях степу і Дніпра»,  познайомила з історичною сагою (Саґа; давньосканд. saga — сказання)   однієї шляхетної родини, а у наш час, це  незаслужено забуте ім'я жінки, яка створила на півдні  Таврійської  імперії те, що колись іменували "імперія Фальц-Фейнів".
 За свої роки правління,  вона зуміла домогтися таких  висот, яких в царській Росії на цій ниві не змогли досягти багато чоловіків. Йдеться про Софію Богданівну  Фальц-Фейн , яка  залишила помітний слід в історії розвитку та освоєння Херсонщини,  заснувала порт в незамерзаючій бухті Чорного моря - порт Хорли, створила свою маленьку державу, де процвітало сільське господарство,  працювала метеостанція,  млин, устричний завод. Софія Богданівна пишалася своїм дітищем.
   А екскурсію свою екскурсовод завершила такими слова  барона Едуарда Фальц-Фейна: «Мої предки не дивилися на Місяць. Намагалися, якомога більше створити в своєму житті. У Росії, в голому степу, створили рай земний. Відберіть у мене все, що я маю, і поселіть мене на безлюдний острів. Наступного ранку я буду знати. Що робити. Почну працювати, садити квіти».






Немає коментарів:

Дописати коментар